Uwielbiam oglądać filmy w kinie. Ostatnimi czasy często wybieram tę opcję jeśli chcę obejrzeć jakiś film. Kino to dla mnie nie tylko oglądanie filmów to także czas, żeby spędzić fajny czas z przyjaciółmi czy z narzeczonym.
Postanowiłam stworzyć na moim blogu serię dotyczącą filmów, które obejrzałam w kinie. Co jakiś czas będzie pojawiał się nowy wpis na ten temat. Mam nadzieje, że się nie zanudzicie! Lubię czytać recenzje i opinię na temat filmów dlatego mam nadzieje, że również Wam spodoba się taka seria u mnie. Nie bójcie się. Nie znajdziecie tutaj spoilerów, tych akurat nie znoszę.
Zastanawiałam się od czego zacząć, który moment przyjąć za ten początkowy postów z serii „Kinove”. Od którego filmu powinnam zacząć? Żeby zbędnie nie przedłużać po prostu wybiorę siedem ostatnich filmów, które zobaczyłam w kinie.
Czerwona jaskółka.
Jest to film, który zrobił na mnie bardzo dobre wrażenie! Dlaczego? Uwielbiam filmy, w których akcja dzieje się cały czas, a widz do końca nie wie o co chodzi. Lubię nieprzewidywalne akcje i momenty w których sama nie wiem co się dzieje. Czerwona jaskółka to jeden z takich filmów. Film opowiada o młodej Rosjance, która wbrew swojej woli przechodzi szkolenie na szpiega i musi zdobyć tajne informacje. Polecam ten film szczególnie osobom, które tak jak ja lubię być zaskakiwane i uwielbiają filmy na których naprawdę trzeba się skupić, żeby je zrozumieć.
Jurrasic World: Upadłe Królestwo.
Ten film był dla mnie bardzo ciekawym doświadczeniem. To właśnie na nim byłam pierwszy raz w kinie 4DX, możecie przeczytać moją szczerą opinię na temat, we wpisie, który nie dawno napisałam. (Moja opinia o Cinema City 4DX). Film, jak to każdy tego typu, był przepełniony szybką akcją. Podobało mi się to ze względu na fakt kina 4DX. Jeśli lubicie świat dinozaurów i inne filmy z tej serii to na pewno Wam się spodoba i ten. Ja poszłam na ten film ze względu na to, że spodziewałam się fajnych efektów. Nie zawiodłam się. Fabuła natomiast nie jest do końca moją bajką. Lubię dinozaury ale ta „seria” chyba już mi się lekko przejadła.
Deadpool 2
Ha! Zaskoczyłam Was! Co taka pozycja może robić w moim zestawieniu? To dopiero „nie moja bajka” może ktoś powiedzieć. Czasami trzeba zobaczyć coś innego, żeby przekonać się, że faktycznie to co uważamy za „ulubione” takie jest. Poszłam na Deadpool 2 za namową przyjaciół. Muszę przyznać, że się momentami bardzo uśmiałam. Ciekawa odskocznia od filmów, na których trzeba myśleć i się skupić. Mam nadzieje, że za ten tekst fani Marvel’a mnie nie zjedzą! Śmieszne teksty, dużo akcji i super bohaterów, tak mogę opisać ten film.
Kochając Pabla, nienawidząc Escobara.
To jeden z filmów, który będzie najlepszym według mnie z tego wpisu. Na pewno wiecie kim był Pablo Escobar, a jeśli nie to wystarczy przeczytać trochę o nim np. tutaj. Nie do końca można powiedzieć jaki był, na pewno jest to postać historyczna, która będzie na długo zapamiętana. Ciekawie opowiedziana historia z perspektywy dziennikarki, która osobiście znała Pablo. Uwielbiam ciekawe biografię, z których mogę dowiedzieć się czego nowego. Ten film własnie taki był. Podobała mi się fabuła oraz montaż, dlatego tak wysoka jest ocena filmu.
Niepoczytalna
Zobaczycie na ocenę i pewnie zapytacie: „dlaczego taka niska?”. Myślałam, że będzie to film w którym będzie dużo wątków do myślenia i analizowana. Czy tak było? Teoretycznie tak, a w praktyce nie do końca. Czasami sceny były nagrywane w taki sposób, żeby „łatwo” można było domyśleć się o co chodzi. Pokazywane były rzeczy, których ja wolałabym się domyślić. Wiadomo co kto lubi. Jako ciekawostkę mogę dodać informację, że film podobno został w całości nakręcony Iphone. Oglądając faktycznie czasami ma się takie wrażenie. Jest to moim zdaniem na plus! Wprowadza w ciekawy stan tak jakbyśmy niekiedy „podglądali” aktorów, a nie oglądali film.
Berek
Kolejna komedia w moim zestawieniu (już druga!). Film na podstawie prawdziwej historii przyjaciół, którzy postanowili, że będą bawić się w berka. Bawili się w niego nawet będąc dorosłym ludźmi i… mieszkając w innych Państwach. Interesująco i z humorem opisana historia. Można miejscami się pośmiać. Oczywiście jest to film z serii tych, jak ja to nazywam „odmóżdżaczy”, które nie wymagają głębszego myślenia. Czysta rozrywka i humor.
The Meg
Ostatni film, na którym byłam w kinie. Jeśli lubicie film „Szczęki” to ten mocno mi się z nim kojarzył. Ogromny rekin (tak! Jeszcze większy) „wymyka się spod kontroli” i atakuje. Jak zawsze w takim filmie jest główny bohater (super bohater), piękna kobieta, jakiś śmieszek, mózg komputerowy itp. Film dla fanów takiego kina. Co do efektów specjalnych to nie mam nic do zarzucenia. Fajny film do obejrzenia. Raz. Przynajmniej jak dla mnie.
Podoba się Wam taka seria?
Chętnie przygarnę jakieś sugestię na jej temat.
Byliście na którym z tych filmów w kinie?
Jaki ostatnio film obejrzeliście?
Ja już dawno nie miałam czasu na kino 🙂
Wieki nie byłam w kinie 🙂
W kinie nie byłam wieki! Czasu brak totalnie. Pora nadrobić zaległości 😉
Jurassic World i Deadpool 2 oglądałam i są na prawdę świetne! Muszę przyznać że ostatnio byłam w kinie na Jonny English i na prawdę uśmiałam się do łez! Polecam ci bardzo 😉
Muszę chyba zobaczyć ten film!
Jak idę z mężem do kina to zawsze jakiś koszmarny film sobie wybierzemy! także takie wpisy bardzo mi sie przydają!
Cieszę się i mam nadzieje, że chociaż raz uda mi się Wam pomóc! 😉
Na tym Jurasic world upadłe królestwo byłam w 3D i nawet film mi się podobał 😉
Fil Czerwona jaskółka i ja widziałam- świetny. Ostatnio byłam na Przegryź to, też fajny film
Dziękuję za propozycję. 😉
Ja już dość dawno nie byłam w kinie ale oglądałam z Twojej listy Deadpoola 🙂
Ja zdecydowanie wolę oglądać filmy w domowym zaciszu.
Wstyd się przyznać ale nie oglądałam żadnego ?
W zeszłym roku byliśmy w kinie co dwa miesiące w tym… Chyba wcale ? nie wiem niewygodnie mi, multikino w mojej okolicy ma tak słabe fotele, że nawet te VIP nie są wygodne. ? Dlatego wolę oglądać netflixa w domu ?
Ooo współczuje! Ja chodzę do Cinema City, tam jest w miarę wygodnie 😉
Przypomniałaś mi, że miałam się wybrać do kina 🙂
Na pewno skusze się też na obejrzenie Czerwonej Jaskółki i filmu o Pablo Escobarze 🙂 Na które czaję się już od dłuższego czasu 🙂
kreatywnienafotografii.blogspot.com
Bardzo polecam!
Nie pamiętam kiedy ostatnio byłam w kinie. Zwykle filmy oglądam w tv 🙂
Ja właśnie zupełnie na odwrót. Ostatnio oglądam filmy tylko w kinie, inaczej nie umiem się „zmobilizować” 😉
Kocham kino i bywam w nim często. Chociaż gust filmowy mamy zgoła inny ?
Ciekawa jest taka seria, oceniająca filmy. Sama o tym kiedyś myślałam. 😉
Boże., kiedy ja ostatni raz Byłam w kinie ??
Z tego zestawienia najbardziej kusi mnie „Kochając Pabla, nienawidząc Escobara” – głównie za sprawą obsady aktorskiej. Choć pewnie i „Deadpool 2” obejrzę z przyjemnością :).
Muszę w końcu nadgonić „Deadpoll 2”. Już w sumie o nim zapomniałam 😉
Żadnego z tych filmów nie widziałam, wieki nie byłam w kinie 😀
tez lubie ogladac filmy w kinie, z tych co wymienilas bylam na Berek tylko ?
Ja tam fanką Marcela, ale Deadpol mnie denerwuje ? a ostatnio byłam na… Iniemamocni 2?
*Marvela ??
Deadpool 2 bardzo fajny. Szczególnie jak ogląda się wersję nieocenzurowaną. Warto go oceniać jako swój gatunek – czyli lekką komedię akcji o superbohaterach. Ten humor jest bardzo specyficzny i nie każdy to lubi 🙂